White Paper; break fear cold calling


HOE GEEF JE EEN BOOST AAN ENTHOUSIASME KOUDE ACQUISITIE

Waarom hebben mensen angst voor "the cold call" of er op zijn minst een hekel aan. Met andere woorden; om dus “koud” een prospect te bellen. Dat heeft voor een heel groot gedeelte te maken met de focus. Want hoe staat het met uw interne dialoog als u op het punt staat de telefoon op te pakken voor een cold call?

Hoe staat het met uw interne dialoog als u met "the cold call" aan de slag gaat, met andere woorden, "koude acquisitie"?

  • Ik wil geen “nee” horen...
  • Ik ben hier niet zo goed in en ik wil geen blunders maken…
  • Mensen vinden het vervelend “koude acquisitie”, daar houden ze niet van…
  • Ik bel natuurlijk op het verkeerde moment, maandagmorgen hebben ze…
  • Ik bel de verkeerde contact persoon, zal er zeker niet over gaan…
  • Ik wil niet dom overkomen, i don’t wanna sound fullish...
  • Ik wil geen irritatie wekken, ik word ook boos van die dringende telefoontjes die ik s ’avonds thuis krijg…
  • Het bedrijf is veel te klein, wij zijn vast veel te duur en…
  • Het bedrijf is veel te groot daar kunnen wij nooit iets betekenen…

Ai, ai, ai, dat is natuurlijk allemaal geen peptalk! Zeg eens eerlijk...

Deze White Paper gaat over waarde creatie en hoe u daar de focus naar legt om uw koude acquisitie plezier een enorme boost te geven.

Ontvang gratis de volledige White Paper: