White paper; How to make a cold call


STAPPENPLAN EN STRATEGIE PROSPECT KOUD BELLEN

U kunt een cold call gesprek in een paar tellen verliezen door de verkeerde aanpak. Door het oproepen van bezwaren bijvoorbeeld, of door een onjuiste introductie, of door clichés te gebruiken!

Ik: Dag mijnheer Jansen, bel ik u even gelegen...

Prospect: Dat hangt ervan af waar het over gaat...

Ik: Het gaat over het leasen van koffie machines mijnheer Jansen, ik wilde graag eens een gesprek met u afstemmen om eens wat te brainstormen...

Prospect: Mijnheer wij hebben het prima voor elkaar de koffie smaakt uitstekend, ik wil het hier graag bij laten, dank voor het belletje...

En ik sta binnen een paar tellen schaak mat, geen wonder natuurlijk, slechte aanpak?

Dan hoor ik verkopers wel eens zeggen, jammer dan, op naar de volgende, deze prospect is toch echt niet geïnteresseerd. Tja, dat is mogelijk, maar dit is de strategie; bellen voor de trefkans!

En natuurlijk kunt u met deze strategie ook scoren als u maar genoeg effectieve gesprekken per uur doet! Maar hoe groot is uw doelgroep?

In deze White Paper een strategie en een aantal handvatten om een prospect te bellen met; "The cold call".  Ontvang gratis de volledige White Paper: